tirsdag 5. oktober 2010

Minner fra en svunnen sommer


Det ble ikke akkurat drømmesommeren i år, og ikke var jeg overvettig aktiv på knipsingen den ene gangen jeg husket å ta med kameraet heller. Jeg var vel så inspirert av veggens utfordringer og pølsetestens smaksopplevelser at jeg glemte det helt.

Her er i alle fall to blinkskudd fra veggvurdering ved prinsessen (over) og klatreforeberedelser ved leiinga og juristen (under). Legg spesielt merke til juristens demonstrasjon av riktig framgangsmåte for ikke å få skitt og bark under sokkene (irriterende).

1 kommentar:

  1. Velvalgte ord, og flotte beskrivelser. Takker for tips iforhold til hvordan unngå rusk under sokker/føtter :) Liker spesielt godt at det ble fremmhevet. Nå lærte jeg noe også idag - takk for en inspirerende blogg, den gir glede i hverdagen for oss som følger den.

    Fan av HiBeDibbKlatrerne

    SvarSlett